dagligadagboken

Direktlänk till inlägg 14 september 2013

Tecken!

Av Jacki & Emma - 14 september 2013 08:18

I tisdags fick jag ett tecken av Hugo att han är kär i mig. Det var ett kedjebrev på kik som det hände. Man skulle skriva på fråga ett om man var kär i nån och då gjorde han en smileys med en hand som pekade upp på mitt namn på mobilen. Jag blev chockad och glad . Dagen efter i skolan betedde han sig som att allt var som vanligt! Det kan jag förstå ju. Så skule jag också göra liksom. Nu är jag jätte glad att jag vet sanningen av honom och inte Tindra som jag och Hugo kallar för kärleksdocktorn:) Ett tag var jag rätt osäker på om han var kär i mig fortfarande för jag hade liksom inte fått nåt på länge från Tindra!        


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jacki & Emma - 7 september 2013 07:21

Nu undrar ni säkert hur jag menade med rubriken... Liksom, jag är ju kär i Felix inte Hugo? Men saker blir självklara snart, läs mer vettja! Jo, Hugo har börjat söka efter min uppmärksamhet eller vad man ska säga. Han försöker nå mig på rasterna ge...

Av Jacki & Emma - 6 september 2013 16:19

Hej jag heter Emma och är en tjej på 11 snart 12 år. Jag är kär i en kille som heter Hugo. För ett tag sen fick jag sms från min ena kompis Tindra om att Hugo var kär i mig. Jag blev så klart glad och så men nu vet jag inte längre... Det känns som at...

Av Jacki & Emma - 5 september 2013 17:18

Då är det jag som skriver det första inlägget då...   På vår blogg kommer vi då skriva om våra största kärlekar. Min, Jackie, strösta kärlek heter Felix. Han är jämnåldrig och går i min yttepyttiga miiini klass. I vilket fall som helst så är jag ...

 

Namn: Jackie Li

Kön: Tjej

Född: 2001

Familj: Mamma, storebror Jonas Carlsson 23 år

Husdjur: Inga husdjur

 

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013
>>>

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards